Вбудовувані термiнали

Завдяки своїй привабливості, компактності і зрозумілому інтерфейсу вбудовуються термінали можуть бути використані як засоби платежу, так і в ролі інформаційного ресурсу несе додаткову консультацію абонентам.

За допомогою встановленого у вас в офісі апарату самообслуговування, клієнт отримує відповідь на хвилюючі його питання, істотно знижуючи потребу в кваліфікованих кадрах, тим самим на порядок зменшуючи витрати власника терміналу на всілякі виплати по оплаті праці реальному співробітнику, який фізично не може бути присутнім на робочому місці цілу добу.

Характеристики терміналу

Монтаж терміналу самообслуговування дозволить зменшити кількість консультацій та звернень по телефону, що призведе до значної економії витрат на телефонний зв'язок.

Окрему увагу можна звернути на скорочення часу при виконанні операцій самообслуговування, завдяки чому виключається виснажливий простий в чергах при оплаті рахунків. Необхідний клієнту вид платежу встановлюється за допомогою сенсорного меню. Після чого виводяться реквізити і короткий алгоритм дій для здійснення оплати. Справжність банківських знаків і номінал, платіжний термінал безпомилково розпізнає самостійно.

Напишіть нам!

    Перевага вбудованого терміналу

    Таким чином, користувачі отримують можливість за короткий проміжок часу вибрати потрібну операцію, що відповідає їхнім запитам, підвищити швидкість обслуговування покупців тим самим внести позитивний внесок в репутацію компанії.

    Монтуючи термінальний кіоск "OPPay" в легкодоступному місці, Ви надасте своїм клієнтам можливість здійснювати платіжні операції 24 години на добу в режимі онлайн.

    Для монтажу вбудованого терміналу необхідна наявність спеціального отвору в стіні, такий термінал найбільш компактний і не займає корисної площі.

    Потрібна консультація?